Zašto je ova reklama toliko uvrijedila konzervativce?

16.1.2019.
ČITATELJI OCIJENILI
3

Tvrtka Gillette predstavila je svoju novu reklamu u kojoj poručuje muškarcima da ne budu nasilni prema drugima i da uče dječake nenasilju. Zašto je to naljutilo neke ljude?
IZVOR: REASON

Preporučeno za vas
Huić: Sindikati koriste potplaćene medicinske sestre za povećanje plaće uhljebima koji samo rade štetu
Neka Linić uloži svoju imovinu u Uljanik!
Zadrani će neuspješni koncert Rite Ore platiti većom cijenom vode
Huić o ideji da država uloži još 10 mlrd. kn u Uljanik: ʼTo bi sj*balo javne financijeʼ
Ovo nije humano: Beljak htio ispasti faca, Plenkovićev ministar ga uništio...
OPG-ima državna agencija ne priznaje ponudu iz SAD-a jer nema pečata i PDV-a
Miletić vrijeđa našu inteligenciju ako ozbiljno misli da ćemo povjerovati u nevinost IDS-a
Ako Vlada pomogne Uljaniku, morat će i svima ostalima
HDZ je prije 5 godina najavio digitalizaciju javne uprave, ali Hrebak ju je proveo - u Bjelovaru
Autori South Parka maestralno se ʼzahvaliliʼ kineskim cenzorima zbog zabrane njihove serije
Na današnji dan Vlado Gotovac održao je najbolji politički govor u modernoj hrvatskoj povijesti
Tko je Hayek?
Obersnel ljut što više ne može reketariti taksiste
Porezna uprava smislila nove načine da privatnicima zagorča život. Ako je ovo ʼrasterećenjeʼ...
Mit o izumiranju socijalne države, 2. dio: Razvijene države povećavaju poreznu presiju
Porezni obveznici traže od države da transparentno objavi sva jamstva kojima su političari zadužili građane
Digitalni porez nema veze s pravdom i neće pogoditi velike korporacije nego male biznise i startupe
Plenković se kiti tuđim perjem i busa u prsa dok Hrvatska zaostaje
Sveta Nedelja ukida naknadu za taksiste i smanjuje paušal u turizmu na zakonski minimum
Europska liberalna grupacija promijenila svoje ime; evo zašto...

Zašto je ova reklama toliko uvrijedila konzervativce?

Tvrtka Gillette predstavila je svoju novu reklamu u kojoj poručuje muškarcima da ne budu nasilni prema drugima i da uče dječake nenasilju. Zašto je to naljutilo neke ljude?
IZVOR: REASON

Poznata kompanija za brijaće aparate Gillette objavila je svoju novu reklamu u kojoj osuđuje "toksičnu muškost" i izaziva muškarce da budu bolji prema ženama i drugim muškarcima. Ali budući da u zadnje vrijeme svjedočimo ludom kulturološkom ratu između dva plemena, ovakva potpuno pozitivna poruka nekako je uspjela uvrijediti jedan tim.

"Gillette reklama je proizvod radikaliziranog feminizma u mainstreamu, kulturnog marksizma", napisala je Candace Owen iz konzervativne organizacije Turning Point USA na Twitteru. Michael Knowles - književnik, glumac i konzervativni kolumnist - optužuje Gillette za usvajanje premisa "šakala za socijalnu pravdu". Ben Shapiro, urednik portala National Review, tvrdi da se navedena tvrtka "priklonila ljevičarskim društvenim prioritetima".

Takve snažne optužbe o kulturnom marksizmu, ljevičarskim društvenim prioritetima i slično ispadaju smiješne svakome tko bez predrasuda pogleda navedenu reklamu.




Istina, reklama odmah na početku spominje pojam "toksična muškost", što je pomalo nespretan i loš izraz koji feministi i općenito radikalni ljevičari često vole koristiti u svome pretjerivanju. Ali ostatak reklame je posvećen nasilju, bullyingu u školi, zlostavljanju žena. Jesu li to uistinu "ljevičarski prioriteti"? Žele li konzervativci stvarno reći da je nasilje isključivo problem za ljevicu?

Shapiro je poznat po svojoj frazi "facts don't care about your feelings" (činjenice nije briga za vaše osjećaje) koju koristi - često potpuno ispravno - da bi pobio argumente ljevice koji su bazirani na njihovim osjećajima: "Postoje generalno neke razlike između muškaraca i žena", na primjer. Ali ovaj konkretno slučaj pokazuje kako i desničari dozvoljavaju da im osjećaji prepriječe put do činjenica. Muškarci zaista čine više nasilja nego žene, seksualno zlostavljanje žena je definitivno problem na mnogim radnim mjestima i dječaci trebaju biti odgajani tako da ne napadaju fizički jedni druge niti djevojčice.

Istina je da ne sudjeluju SVI muškarci u nasilju, isto kao i što mnoge žene također mogu biti nasilne i zlostavljačice. Kolektivističke pretpostavke su odvratne - i antiteza za libertarijanska načela - bilo da su postavljene protiv muškaraca, žena, bijelaca, crnaca itd. Naravno, neki s lijeve strane su krivi za takve predrasude. Ali ovaj oglas ne kaže da su svi muškarci loši. On ne poručuje da je muškost uvijek i svuda opasan ideal. Poruka ovog oglasa je jasna - bolje se odnosite prema ljudima - u nadi da će prodati više britvica za brijanje muškarcima koji se slažu s tom porukom. Opet, zašto je ovo loše?

U njegovu obranu, Shapiro je imao neke zanimljive zaključke u ostatku svoje kolumne, a tiču se važnosti da mladi muškarci imaju snažne muške idole u svojim životima:

"Ako želite odgojiti generaciju muškaraca koji će ispravno tretirati žene, djelovati kao zaštitnici, a ne kao žrtve, i postati temelj stabilnog društva, trebate više muškosti, a ne manje. Zapravo, nedavna studija sa Stanforda, Harvarda i Biroa za popis stanovništva ustanovila je da visoka razina prisutnosti očeva u lokalnim zajednicama može biti važna čak i više nego izravno posjedovanje oca u domu; studija je objasnila, 'crni dječaci koji odrastaju u područjima s visokom prisutnošću oca također imaju znatno manju vjerojatnost da će završiti u zatvoru'."

Upravo tako: mladi muškarci moraju učiti od starijih koji dobro postupaju prema ženama i djeluju kao zaštitnici, a ne kao žrtve, a upravo to je ono što Gillette poručuje ovom reklamom.

Ljudi se mogu slobodno asocirati s bilo kojim proizvodom, pa ako Gilletteovo takozvano signaliziranje vrline nekoga toliko muči, ta osoba može kupiti neku drugu britvicu za brijanje. Ali bilo bi šteta ako ćemo masovno bojkotirati kompanije koje poručuju da je nasilje loše.

 



Vezano
Hrvatska ima veći udio žena u poduzetništvu od Švedske, Njemačke i Švicarske
Konzervativci koriste invalide i djecu s posebnim potrebama u narativu za svoje političke ciljeve
Hoće li žene sad iz Švicarske i Švedske preseliti u Hrvatsku i Rumunjsku?
Barack Obama nema lijepe riječi za mlade ljevičare i ʼwokeʼ kulturu: ʼOdrastite!ʼ
Ovaj lijevi aktivist se u Novostima sprda meni zato što sam bio žrtva nasilja
5 najčešćih zabluda hrvatskih novinara o liberalizmu
Problem nasilja neće se riješiti forsiranjem ideoloških sukoba
Nick Cave rekao što misli o antifašistima i krajnjoj desnici
Duhaček i Veljača imaju previše zajedničkog s nasilnicima iz Zadra
Veljačina retorika se bazira na rasizmu, seksizmu i nepoznavanju materije seksualnog i rodnog nasilja
Visoki prekršajni sud RH: ʼSloboda umjetničkog izražavanja prestaje kad se netko osjeti uvrijeđenʼ
Povratak u srednji vijek? ʼDruštvena pravdaʼ uništava ljude bez suda i prava na obranu
Konzervativni youtuber, koji optužuje Google za cenzuru, manje je ʼcenzuriranʼ od ljevičara
Zašto se liberali trebaju suprotstaviti spolnim kvotama
Jokić bi djecu učio plagiranju, prostačenju i seksizmu: ʼDobro je dok su našiʼ
Ben Shapiro pokušao objasniti zašto Amerika treba napasti Iran. Njegovi vlastiti fanovi su ga satrali...
Zašto žene ne glasaju za feminističke stranke?
Kako bi izgledala reklama za žilete koja bi se svidjela uvrijeđenim konzervativcima?
ʼThe Best She Can Getʼ: Odgovor na Gillette reklamu je brutalan (video)
OVO se zove marketing usmjeren prema muškarcima: Kompanija za luksuzne satove odgovorila Gilletteu (video)
Novo na Liberalu

Ljudska prava

PIŠE: LIZ WOLFE

Stanovnici Hong Konga žele sačuvati ono što imaju: bogatu metropolu koja njeguje zapadne vrijednosti

Ekonomija

PIŠE: MARIO NAKIĆ

Još malo o turističkoj sezoni: Kako stojimo u usporedbi s drugim zemljama?

Ekonomija

PIŠE: MARIO NAKIĆ

Medijska hajka bila je posve neopravdana: Iza nas je još jedna rekordna turistička sezona

Zanimljivosti

PIŠE: MARIO NAKIĆ

Dvije američke općine više ne postoje: Stanovništvo nije htjelo plaćati lokalne namete pa su se samoukinuli

Ekonomija

PIŠE: MARIO NAKIĆ

Novo istraživanje: Uzroci rasta ekonomske nejednakosti u SAD-u i Rusiji

Društvo

PIŠE: MARIO NAKIĆ

Raspudić kao gubitnik koji traži opravdanje za poraz u suđenju i organizatoru

Politika

PIŠE: MARIO NAKIĆ

HSLS-ov doprinos kampanji ʼDa se bolje razumijemoʼ: Hrebak majstorski spustio Pupovcu i Škori

Društvo

PIŠE: MARIO NAKIĆ

Ribićeva rulja se okrenula protiv njega: Tko je to mogao predvidjeti?

Ekonomija

PIŠE: HENRY HAZLITT

Henry Hazlitt (1894-1993) bio je novinar i kolumnist koji je pisao o ekonomiji za New York Times, Wall Street Journal, Newsweek i druge poznate novine i časopise. Autor je knjige 'Economics In One Lesson' (1946).

Henry Hazlitt: Abeceda tržišne ekonomije

Društvo

PIŠE: MARIO NAKIĆ

Rezultat Švedske na PISA testu ruši rasističke mitove i argumente protiv vaučerizacije u isto vrijeme

Ekonomija

PIŠE: MARIO NAKIĆ

Indeks fleksibilnosti zapošljavanja: Danska bolja od SAD-a, Hrvatska pri samom dnu

Zanimljivosti

PIŠE: MARIO NAKIĆ

Dobra vijest: Hrvati su među najboljim govornicima stranog engleskog jezika u svijetu

VIŠE TEKSTOVA
Popularno na Liberalu
PRIKAŽI VIŠE
Mala škola liberalizma
VIŠE IZ ŠKOLE
Newsletter
Upiši e-mail adresu:
IMPRESSUM | UVJETI KORIŠTENJA

LIBERAL NA DRUŠTVENIM MREŽAMA: