Vezani članci:
Većina zemalja EU ukinula PDV na putnički željeznički prijevoz, Hrvatska nije među njima
Je li Holy upravo pozvala na privatizaciju HŽ-a?
Hrvatske željeznice - najbolji pokazatelj kakve rezultate daje liberalizacija, a kakve monopol
[VIDEO] HŽ opet briljira: Zaustavili vlak na 40 min, a razlog je nevjerojatan
Novo na Liberalu:
Zašto Milanović napada ustavne suce koje je sam predložio? Želi ih zastrašiti
Marijana Puljak za saborskom govornicom izvrijeđala hrvatske radnike
Milei ukinuo državnu novinsku agenciju zbog 'širenja propagande'
Odlična vijest: Hrvatska ima uvjerljivo najveći godišnji rast BDP-a u EU
Reklama koja prikazuje obiteljsko nasilje na šaljiv način je neprimjerena - kaže pravobraniteljica Ljubičić
Najveća kupovina glasova u povijesti RH
Ima li smisla da država sufinancira bogataše pri kupovini luksuznih automobila?
Regulacije nisu suprotnost slobodnom tržištu nego njegov sastavni dio
Član predsjedništva Fokusa uhljebio u državnu agenciju 10 stranačkih kolega u 4 mjeseca
Odjeci Februarske revolucije: Lijeva oporba treba zajednički izaći na izbore
Možemo nije suprotnost HDZ-u nego konkurencija
Potpuni debakl medija i crvene revolucije: Sad se vidi koliki im je doseg
Huškanje na imigrante kao politička strategija za prikupljanje glasova
Einstein o slobodi govora, birokraciji i individualizmu
Centar: Vlada od Vujnovca stvara prvog hrvatskog oligarha
Rezultati izbora u Nizozemskoj trebali bi u Europi biti shvaćeni kao grubo buđenje
Novi predsjednik Argentine obećao rezanje potrošnje, ukidanje ministarstva obrazovanja i državne banke
Iranofilija u BiH sve izraženija, mediji se to više i ne trude prikriti
Mediji su iz političkih razloga pokušali zataškati motiv masovnog ubojstva u školi u Nashvilleu
Što kažu obični Palestinci iz Gaze: 'Hamas je kriv za ratove, a mi plaćamo cijenu'
Medijske manipulacije o rezoluciji UN-a i glasanju Hrvatske 'protiv primirja u Gazi'
Tko su zapadni palestinofili? Možemo ih svrstati u tri skupine, ovo su njihove karakteristike
Izrael sada treba stati na loptu i odustati od kopnene ofenzive, ali to neće učiniti zbog jednog čovjeka
Kako je došlo do simpatija dijela zapadne ljevice prema islamističkim teroristima?
Bombardiranje bolnice u Gazi - primjer medijskih manipulacija i propagande
Europska unija mora hitno mijenjati imigrantsku politiku
Orwell o intelektualcima i novinarima, kao da je danas: 'Oni koji bi trebali čuvati slobodu, najviše je preziru'
Kako je feminizam spao na ovo?
Kako su mediji sasvim nenamjerno pomogli ekspanziji hrvatskog turizma
John Stuart Mill je 1869. predlagao 'slobodno tržište' među spolovima

Gdje počinje HŽ Putnički prijevoz, prestaje odgovornost


Piše: Tomislav Stipić
Photo: Wikipedia
26.6.2019.
Prosječna ocjena čitatelja: 5

Gdje počinje HŽ Putnički prijevoz, prestaje odgovornost

Gdje počinje HŽ Putnički prijevoz, prestaje odgovornost


Piše: Tomislav Stipić
Photo: Wikipedia
26.6.2019.
Prosječna ocjena čitatelja: 5

Vozni red ne vrijedi ništa kada vlakovi gotovo redovito kasne. Misle li kako je nama, njihovim korisnicima, koji plaćamo kartu? Igraju se našim živcima i životima.

Svi vi koji radite u mjestima u kojima živite, ne znate koliko ste sretni. Ali dnevne migracije potaknute poslom nisu ništa nenormalno u normalnom svijetu. Ljudi putuju vlakovima, busevima, automobilima. Međutim, kad ovisiš o HŽ Putničkom prijevozu, onda ti se zgadi i život i posao i vlak i sve. Već 20 dana u nizu vlak kojim idem ujutro na posao kasni na odredište, Glavni kolodvor Zagreb. Pitam službeno osoblje zašto vlakovi stalno kasne, oni šeretski odgovaraju: "Tako vam je to kod nas".

Dakle, meni moja kompanija plaća prijevoz kako bih svaki dan kasnio na posao. Srećom, imam "mogućnost" ustati par sati ranije i ići na raniji vlak da bih stigao na posao.

Put koji inače traje 50-ak minuta, u zadnje vrijeme se otegne i na sat i pol, danas na 2 sata. Što je previše, previše je. Najviše boli činjenica što za ovakav kriminalan odnos Hrvatskih željeznica nitko ne odgovara, nitko nikome ne polaže račune, ali svi redovno moramo kupiti karte, što mjesečne, što dnevne. Preskupo plaćene.

Po mome mišljenju, Hrvatske željeznice treba jednostavno ukinuti, kompozicije i tračnice prodati u staro željezo i službeno objaviti da Hrvatska više nema željeznicu. Jer realno, ona ne postoji. Ovo nije željeznica, ovo je horor film.

Postoje samo predimenzionirani direktorčići i članovi uprave koji se, gle čuda, na svoj posao ne voze istom tom željeznicom, već bijesnim vozilima plaćenim novcem iz proračuna (čitajte: našim novcima) za rupe i ogromne gubitke svake godine.

Igraju se sa svima nama koji svakodnevno prolazimo torturu. Naravno, nema nikoga da nas zaštiti ili obešteti. Jer gdje počinje HŽ Putnički prijevoz, prestaje odgovornost.

Ocijeni članak

Sadržaj Liberala mogu ocjenjivati samo registrirani članovi. Učlanite se ovdje.

Sviđa ti se članak? Podrži Liberal!

Podrži neovisno novinarstvo: učlani se ili doniraj Udruzi "Liberal.hr" koliko želiš/možeš za razvoj ove platforme.
IBAN: HR5923900011101229527
Model: 00, poziv na br. prim.: 2222
(za donatore iz inozemstva SWIFT/BIC: HPBZHR2X)
Ako koristite mobilnu aplikaciju za bankarstvo jednostavno uslikajte ovaj barkod i unesite željeni iznos.

O autoru

TOMISLAV STIPIĆ
Tomislav Stipić je završio studij teologije na protestantskom teološkom učilištu u Osijeku. Radi u poslovnoj prodaji. Hobi mu je čitanje i planinarenje.
Više od istog autora
VIŠE O TEMI:
VIŠE IZ RUBRIKE:

Komentiraj članak

Komentirati na portalu mogu samo registrirani članovi. Učlanite se ovdje.
Mala škola liberalizma
Udruga Liberal.hr
O Udruzi Liberal.hr
Udruga Liberal.hr osnovana je s ciljem promicanja osobnih i ekonomskih sloboda u Republici Hrvatskoj. Djeluje prvenstveno preko ovog portala. Liberal je od svoga početka 2016. do danas dao značajan doprinos u raspravama oko javnih politika uvijek štiteći prava i slobode građana. Naša misija je educirati javnost i podizanje svijeti o građanskim pravima i posljedicama koje određene politike mogu imati na njihove živote. Više o radu i ciljevima udruge možete pročitati ovdje.

Ako želite i možete doprinijeti radu Udruge - bilo svojim aktivnostima i zalaganjem ili bar uplaćivanjem godišnje članarine, kliknite ovdje i ispunite pristupnicu za učlanjenje.
Doniraj
Ovaj portal financira se dobrovoljnim članarinama i donacijama naših čitatelja. Pomozite nam da budemo još bolji, postanite jedan od naših donatora!

Donirati nam možete preko Paypala - klikom ovdje ili preko e-bankarstva, ako skenirate ovaj barkod:



Za broj žiroračuna i ostale informacije kliknite ovdje.