Kako HAC svakodnevno zbunjuje strane vozače

15.7.2017.
ČITATELJI OCIJENILI
5


PIŠE: DENIS ČUPIĆ

Više od istog autora
Škoj je naš, šoldi vaši
Turistička sezona nikad bolja, a oni zazivaju državni intervencionizam
Zid pun rupa: Svjedočimo posljedicama opće ekonomske nepismenosti
Plavi se Jadran talasa, odmara se radnička klasa (ali ipak nema besplatnog ručka)
Zašto zagovornici progresivnog oporezivanja koriste floskule skovane u 3. Reichu?
Preporučeno za vas
Huić: Sindikati koriste potplaćene medicinske sestre za povećanje plaće uhljebima koji samo rade štetu
Neka Linić uloži svoju imovinu u Uljanik!
Zadrani će neuspješni koncert Rite Ore platiti većom cijenom vode
Huić o ideji da država uloži još 10 mlrd. kn u Uljanik: ʼTo bi sj*balo javne financijeʼ
Ovo nije humano: Beljak htio ispasti faca, Plenkovićev ministar ga uništio...
OPG-ima državna agencija ne priznaje ponudu iz SAD-a jer nema pečata i PDV-a
Miletić vrijeđa našu inteligenciju ako ozbiljno misli da ćemo povjerovati u nevinost IDS-a
Ako Vlada pomogne Uljaniku, morat će i svima ostalima
HDZ je prije 5 godina najavio digitalizaciju javne uprave, ali Hrebak ju je proveo - u Bjelovaru
Autori South Parka maestralno se ʼzahvaliliʼ kineskim cenzorima zbog zabrane njihove serije
Na današnji dan Vlado Gotovac održao je najbolji politički govor u modernoj hrvatskoj povijesti
Tko je Hayek?
Porezna uprava smislila nove načine da privatnicima zagorča život. Ako je ovo ʼrasterećenjeʼ...
Obersnel ljut što više ne može reketariti taksiste
Mit o izumiranju socijalne države, 2. dio: Razvijene države povećavaju poreznu presiju

Kako HAC svakodnevno zbunjuje strane vozače

Jučer ponovno svjedočio gužvi na naplati Sv. Helena. Vozač iz Slovačke i vozač iz Belgije ušli na trake za ENC naravno bez ENC-a. Nastale kolone, po dvadeset vozila iza njih, nisu se htjeli pomaknuti u rikverc dok nije došao djelatnik HAC-a. Cijela eskapada trajala preko 15 minuta i uzrokovala mali kaos na naplati i guranje preko svih traka.

Nisu ova dvojica krivi. Mogli su više paziti, ali ih ne mogu kriviti. Što njima znači ENC?

Krivnja je na stručnjacima iz Hrvatskih autocesta koji godinama nisu u stanju shvatiti da stranci ne znaju što znači oznaka na traci i da je preslabo vidljivo označena.

Zar je tako težak posao uvesti megaboardove s oznakom automatic electronic toll/no cash/no card?

Također, nelogično je da su ENC trake desne i da se brze protočne trake (ENC) miješaju nakon prolaska naplate sa sporoprotočnima uključujući se s desne strane. Logično je da su lijeve trake brze trake, pogledajte primjere na naplatama tunela po austrijskim autocestama.

S ovakvim sustavom ENC ne donosi nikakvu prednost u ubrzanju prometa i smanjenju gužve. Naravno, najoptimalnije rješenje bio bi sustav vinjeta, ali izniman našizam i otpor sindikata vođenih jednim Mijatom spram bilo kakvih promjena u sustavu cestarskog ceha, neće nikada dozvoliti da Hrvatska dobije moderan sustav naplate autocesta. Takav bi sustav u prvom redu koristio građanima. Hoćemo li se ikada odmaknuti od generalnih floskula da su vinjete nepravedne jer bi turisti i oni koji malo koriste autoceste plaćali puno više? Upravo floskula pravednosti je najveći kočničar restrukturiranja HAC-a i HAC ONC-a.


Novo na Liberalu
VIŠE TEKSTOVA
Popularno na Liberalu
PRIKAŽI VIŠE
Mala škola liberalizma
VIŠE IZ ŠKOLE
Newsletter
Upiši e-mail adresu:
IMPRESSUM | UVJETI KORIŠTENJA

LIBERAL NA DRUŠTVENIM MREŽAMA: