Kako HAC svakodnevno zbunjuje strane vozače

15.7.2017.
ČITATELJI OCIJENILI
5


PIŠE: DENIS ČUPIĆ

Više od istog autora
Turistička sezona nikad bolja, a oni zazivaju državni intervencionizam
Plavi se Jadran talasa, odmara se radnička klasa (ali ipak nema besplatnog ručka)
Škoj je naš, šoldi vaši
Zid pun rupa: Svjedočimo posljedicama opće ekonomske nepismenosti
Zašto zagovornici progresivnog oporezivanja koriste floskule skovane u 3. Reichu?
Preporučeno za vas
Huić: Sindikati koriste potplaćene medicinske sestre za povećanje plaće uhljebima koji samo rade štetu
Feministička kolumnistica napustila Guardian nakon članka u kojem tvrdi da ženu definira spol, a ne osjećaj
Ovo nije humano: Beljak htio ispasti faca, Plenkovićev ministar ga uništio...
Huić o ideji da država uloži još 10 mlrd. kn u Uljanik: ʼTo bi sj*balo javne financijeʼ
Ako Vlada pomogne Uljaniku, morat će i svima ostalima
Autori South Parka maestralno se ʼzahvaliliʼ kineskim cenzorima zbog zabrane njihove serije
Porezna uprava smislila nove načine da privatnicima zagorča život. Ako je ovo ʼrasterećenjeʼ...
Obersnel ljut što više ne može reketariti taksiste
Mit o izumiranju socijalne države, 2. dio: Razvijene države povećavaju poreznu presiju
Hrvatska ima veći udio žena u poduzetništvu od Švedske, Njemačke i Švicarske
Porezni obveznici traže od države da transparentno objavi sva jamstva kojima su političari zadužili građane
Digitalni porez nema veze s pravdom i neće pogoditi velike korporacije nego male biznise i startupe
Plenković se kiti tuđim perjem i busa u prsa dok Hrvatska zaostaje
Sveta Nedelja ukida naknadu za taksiste i smanjuje paušal u turizmu na zakonski minimum
Europska liberalna grupacija promijenila svoje ime; evo zašto...

Kako HAC svakodnevno zbunjuje strane vozače

Jučer ponovno svjedočio gužvi na naplati Sv. Helena. Vozač iz Slovačke i vozač iz Belgije ušli na trake za ENC naravno bez ENC-a. Nastale kolone, po dvadeset vozila iza njih, nisu se htjeli pomaknuti u rikverc dok nije došao djelatnik HAC-a. Cijela eskapada trajala preko 15 minuta i uzrokovala mali kaos na naplati i guranje preko svih traka.

Nisu ova dvojica krivi. Mogli su više paziti, ali ih ne mogu kriviti. Što njima znači ENC?

Krivnja je na stručnjacima iz Hrvatskih autocesta koji godinama nisu u stanju shvatiti da stranci ne znaju što znači oznaka na traci i da je preslabo vidljivo označena.

Zar je tako težak posao uvesti megaboardove s oznakom automatic electronic toll/no cash/no card?

Također, nelogično je da su ENC trake desne i da se brze protočne trake (ENC) miješaju nakon prolaska naplate sa sporoprotočnima uključujući se s desne strane. Logično je da su lijeve trake brze trake, pogledajte primjere na naplatama tunela po austrijskim autocestama.

S ovakvim sustavom ENC ne donosi nikakvu prednost u ubrzanju prometa i smanjenju gužve. Naravno, najoptimalnije rješenje bio bi sustav vinjeta, ali izniman našizam i otpor sindikata vođenih jednim Mijatom spram bilo kakvih promjena u sustavu cestarskog ceha, neće nikada dozvoliti da Hrvatska dobije moderan sustav naplate autocesta. Takav bi sustav u prvom redu koristio građanima. Hoćemo li se ikada odmaknuti od generalnih floskula da su vinjete nepravedne jer bi turisti i oni koji malo koriste autoceste plaćali puno više? Upravo floskula pravednosti je najveći kočničar restrukturiranja HAC-a i HAC ONC-a.

Novo na Liberalu
VIŠE TEKSTOVA
Najtraženije na Liberalu
Zanima vas nešto drugo? Tu unesite pojam koji želite pretražiti:
Popularno na Liberalu
PRIKAŽI VIŠE
Mala škola liberalizma
VIŠE IZ ŠKOLE
Newsletter
Upiši e-mail adresu:
IMPRESSUM | OGLAŠAVANJE | UVJETI KORIŠTENJA

LIBERAL NA DRUŠTVENIM MREŽAMA: