OVO se zove marketing usmjeren prema muškarcima: Kompanija za luksuzne satove odgovorila Gilletteu (video)

FOTO: Youtube
19.1.2019.
ČITATELJI OCIJENILI
5

Mi vidimo dobro u muškarcima - poruka je koju svojim budućim kupcima šalje Egard Watches.
PIŠE: MARIO NAKIĆ

OVO se zove marketing usmjeren prema muškarcima: Kompanija za luksuzne satove odgovorila Gilletteu (video)

Mi vidimo dobro u muškarcima - poruka je koju svojim budućim kupcima šalje Egard Watches.
PIŠE Mario Nakić

Kompanija za luksuzne satove Egard Watches odgovorila je na feminističku reklamu Gillettea. Za razliku od odgovora uvrijeđenih antifeminista koji su napravili video o ekstremno lošim ženama, ovaj odgovor se odnosi isključivo na muškarce.

Egard Watches prikazuje muškarce u pozitivnom svjetlu dok na ekranu ispisuje statističke podatke (vrijede za SAD): muškarci su žrtve 93% ozljeda na radu, čine 97% ratnih žrtava, 79% žrtava ubojstva i 80% žrtava samoubojstva. 75% samaca beskućnika su muškarci.

"Mi vidimo dobro u muškarcima" - poruka je koju šalje Egard Watches, zbog koje su dobili tisuće komentara na Youtubeu gdje im ljudi hvale video i ističu kako će baš zbog njega kupiti njihov proizvod. Pogledajte pa prosudite. Jesu li Egard Watches ili Gillette bolje portretirali muškarce i izreklamirali svoj proizvod?




 



Novo na Liberalu
VIŠE TEKSTOVA
Popularno na Liberalu
PRIKAŽI VIŠE
Mala škola liberalizma
VIŠE IZ ŠKOLE
Newsletter
Upiši e-mail adresu:
IMPRESSUM | UVJETI KORIŠTENJA

LIBERAL NA DRUŠTVENIM MREŽAMA: